Teigiama, jog krovinių transportavimas jūra — itin ekonomiškas pasirinkimas, nes šiuo metodu galima gabenti įvairių formų, dydžių ir svorių prekes. Svarbu tai, jog laivais galima gabenti didesnių gabaritų ir kur kas sunkesnius krovinius, negu, tarkim, leidžiama lėktuvuose.

Krovinių gabenimas jūra labai dažnai naudojamas tuomet, kai reikia transportuoti įvairias agrikultūras, tokias kaip kviečiai, kukurūzai ar sojos, taip pat tinka gabenant anglies ar geležies krovinius, dažnai šis metodas pasirenkamas ir tokių krovinių kaip naftos ar gamtinių dujų gabenimui. Aktualu tai, jog krovinių gabenimas jūra leidžia laisvai transportuoti ir didelius sudėtingų formų krovinius, tokius kaip įvairūs varikliai ar oro sraigtai, kuriuos pervežti kitais metodais būtų tikrai sudėtinga ir netgi keblu.

Šis krovinių pervežimo metodas labiausiai tinkamas ir įvairių mineralų, metalų, rūdos ar plieno transportavimui, nes pervežti jų auto ar oro transportu būtų tiesiog neįmanoma.

Didžiausiais krovinių transportavimo jūra metodo privalumais įvardijami ekonomiškumas, galimybė pristatyti krovinius į beveik bet kurią pasaulio vietą, transportuojantieji gali pasirinkti iš daugybės kompanijų, užsiimančių šia veikla, variantų, šis metodas itin tinka gabenti didelius, sudėtingus krovinius. Žinoma, vertinant krovinių gabenimo trukmę, tai — ilgiausiai trunkantis gabenimo metodas, dažniausiai skaičiuojantis nuo 23 iki 43 dienų pervežimo laikotarpį, todėl netinka tokiems kroviniams, kurie turi būti pervežti ir pristatyti į vietą greičiau, ypač jeigu yra numatytos griežtos pristatymo datos, kurių reikia laikytis.

Vis dėlto, šis krovinių transportavimo metodas, lyginant su kitais, laikomas ganėtinai rizikingu, nes itin dažnai pasitaiko atvejai, kuomet plukdomi kroviniai vėluojami pristatyti į uostus, be to, šiame transportavimo procese beveik nėra galimybių sekti, kurioje konkrečiai vietoje jūsų krovinys šiuo metu yra, priešingai negu lėktuvuose. Krovinių vėlavimo pristatyti į uostus atveju nenumatomos ir jokios papildomos baudos, o tai dažnai gali lemti tam tikrus nuostolius jūsų verslui.

Pasirinkus krovinių gabenimą jūra, transposrtavimo kaina dažniausiai skaičiuojama atsižvelgiant į konteinerio talpą, ir mokama už 6 arba 12 kvadratinių metrų talpas, o prieš kraunant juos į laivą transportavimui, reikia praeiti nemažai procedūrų, kurios yra griežtai prižiūrimos, siekiant užtikrinti kokybišką gabenimą ir, žinoma, saugumą viso proceso metu.