Krovinių transportavimas oru — vienas iš keturių dažniausių pasirinkimų, naudojamų pervežimui. Ekspertai teigia, jog per artimiausius penkiolika metų, ženkliai didėjant pasaulio BVP, atsiras didesnis poreikis transportuoti aukštesnės vertės ir kokybės prekes, todėl krovinių transportavimo oru metodas taps dar populiaresnis, ir, negana to, šio metodo naudojimas per metus vidutiniškai išaugs beveik penkiais procentais.

Drąsiai galima teigti, jog šis metodas yra greičiausias, lyginant su visais kitais, ir todėl turi ypatingą pranašumą. Puikus to pavyzdys buvo 1997 m., kuomet kompanija Apple, į ją sugrįžus S. Jobsui, ėmėsi inovacijų savo srityje kūrimo. Tuo metu visos kitos kompiuterių gamintojų kompanijos gabendavo krovinius bei prekes laivais, o S. Jobsas, pamatęs puikią progą, nusprendė ja pasinaudoti ir sutrumpinti gabenimo procesą: jis sumokėjo beveik 50 milijonų dolerių siekiančią sumą, užsitikrindamas, jog iki Kalėdų sezono pradžios naujieji Apple kompiuteriai lėktuvais pasieks visus didžiausius miestus ir parduotuves. Galiausiai, į oro transportavimą investuota suma puikiai atsipirko, o pristatymo greitis čia buvo svarbiausias faktorius. Palyginimui, krovinius gabenant auto transportu, dažniausiai siekiama juos pristatyti vadinamuoju „tiksliai laiku“ pristatymu, o naudojant lėktuvus pastebimas didelis laiko sutaupymas. Svarbu tai, jog krovinių gabenimas lėktuvais dažniausiai būna numatytas kiekvieną dieną, o jeigu reikia, tokie gabenimai vykdomi net ir ypatingos skubos tvarka, tuo tarpu pastebima, jog naudojant kitus transportavimo metodus, kroviniai gali išvykti ne kiekvieną dieną.

Transportavimo lėktuvu metodas itin dažnai naudojamas ir yra labai tinkamas trapių krovinių, tokių kaip gėlės, maistas, vaistai, pervežimui. Be to, manoma, jog gabenant krovinius šiuo metodu, kur kas mažesnė neapskaičiuotos žalos ar vagystės tikimybė, negu kitais transportavimo atvejais. Krovinių transportavimo oru metodas taip pat reikalauja mažiausiai dokumentacijos pildymo ir pasižymi itin dideliu apsaugos kiekiu.

Vis dėlto, didžiausias šio krovinių transportavimo metodo trūkumas yra brangumas: tai — daugiausiai kainuojantis krovinių pervežimo būdas. Be to, čia itin atidžiai prižiūrimi svorio bei dydžio faktoriai, ir yra nustatyti griežti apribojimai, kokius krovinius galima transportuoti oru, o kokius —draudžiama, ir šių nurodymų privalu laikytis.